loading...

موزیک وی

دانلود آهنگ پژهان با تو متن ترانه با تو از پژهان   باتو بود آسمونم آبی نمیبینی دارم چه حالی مگه چی کم گذاشتم واست نه نبودم برات کافی   دِ نامرد چرا رفتی ؟ دِ نامرد چرا رفتی ؟ تو هم

4lirezam بازدید : 24 جمعه 10 تیر 1401 نظرات (0)

دانلود آهنگ پژهان با تو

متن ترانه با تو از پژهان

 

باتو بود آسمونم آبی

نمیبینی دارم چه حالی

مگه چی کم گذاشتم واست

نه نبودم برات کافی

 

دِ نامرد چرا رفتی ؟

دِ نامرد چرا رفتی ؟

تو هم میکردی یکم صبر

 

باتو تیره ها روشنه

غمت و میکشم یه تنه

صبر صبر تا بگذره

جونم و میدم واسه تو دل کمه

سر به زیر مثل قدیما

دلم هنوزم بغلت و میخواد

توی این اتاق تاریک و سرد

یکی هنوزم منتظره بیای

 

پا بزار روی قلب من

دوباره شدم سرده سرد

میبوسمت از دور هر روز

میبوسمت از دور هر روز

 

ترجیحت چی بود که رفتی

حتی به فرشته ها شدم بدبین

چی میخوای از منه غمگین

منی که واسه داشتن تو جنگید

منی که واسه داشتن تو جنگید

 

نظرت رو راجب این آهنگ در کادر آخر صفحه به اشتراک بگذار !

 

موزیک وی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,834
  • بازدید کلی : 14,850